Yazar "İşcan, Rabia Vildan" için listeleme
-
Takım özdeşleşmesinin, taraftarın sponsor işletmeye yönelik tutumlarına etkisinde sponsorluğun nedeniyle ilgili algılamaların aracı rolü: Kırıkkale ilinde bir araştırma
İşcan, Rabia Vildan (Kırıkkale Üniversitesi, 2020)Bu çalışmanın amacı, takım özdeşleşmesinin sponsor işletmeye yönelik tutumlara etkisini ve bu etkide, sponsorluğun nedenine yönelik algılamaların aracı rolünü incelemektir. Bu şekilde, sponsorluk yatırımları aracılığıyla ... -
Yeni Medyada Ürün Yerleştirmenin Ebeveynlerin Satın Alma Eğilimine Etkisi: Çocuk Videolarıyla İlgili Kırıkkale İlinde Bir Araştırma
Amaç – Ürün yerleştirme, tüketiciye pazarlama mesajlarının iletilmesinde kullanılan yöntemlerden biridir. Sosyal ağlar başta olmak üzere günümüzde gelişen ve kullanımı yaygınlaşan yeni medya araçları, ürün yerleştirmenin ...